Аналіз ринку

Більшість українських підприємців сьогодні шукають способи виходу на нові ринки. Але як це зробити, якщо не вистачає інформації щодо потреб і можливостей споживачів в тій чи іншій сфері? Будь-яка країна з ринковою економікою може надати величезні перспективи, якщо Ваш бізнес зайняв певну нішу. Оскільки Польща є частиною Євросоюзу, а її ринок відкритий для ряду економічно потужних та розвинених країн, то відкриваючи бізнес в цій країні також потрібно бути готовим до конкуренції. Якщо Вам необхідно прийняти рішення, щодо створення нового бізнесу або переформатування існуючого, Вам слід заздалегідь детально вивчити ринок, що Вас цікавить.

Спеціально для Вас компанія SIVIAS пропонує комплексний індивідуальний аналіз польського ринку, який включає в себе аналіз конкуренції як основу для виведення продукту на ринок, виявлення бар’єрів при виході на польський ринок, аналіз цін, бізнес-моделей, а також SWOT-аналіз Вашого напрямку! Ви зможете оцінити свої шанси, дізнатися всі плюси і мінуси до виходу на польський ринок і зрозуміти в якому напрямку рухатися далі.

Ми проводимо маркетингове дослідження і аналіз польського ринку в таких напрямках як: споживчий попит і купівельна спроможність населення; ціни; конкурентне середовище; зовнішнє оточення: ставлення держави і населення до продукту, товару, послуги, питання або проблеми, політичних, економічних, соціальних і технологічних аспектів зовнішнього середовища, які впливають на бізнес компанії; законодавство та оподаткування.

Аналіз ринку будується, в першу чергу, на розумінні головної мети клієнта і проблем, що викликали необхідність отримання інформації.

Існує 5 методів дослідження ринку в маркетингу: опитування, фокус-групи, глибинні інтерв’ю, польові дослідження або експерименти, спостереження. Вибір методу дослідження залежить від бюджету і часових ресурсів. Дослідження базуються, як на вторинних джерелах інформації – офіційні статистичні дані, фінансові звіти, моніторинг ЗМІ, дані операторів ринку, професійних організацій, галузевих довідників, так і на первинних – експертне опитування, рітейл аудит.

Ви можете замовити як комплексне дослідження всього ринку Польщі, так і окремого воєводства або міста. А також сукупний аналіз усього ринку або окремої його складової:

На відміну від звичайних описових досліджень, наш аналіз спрямований на практичне застосування. Головна мета дослідження – виконання поставлених завдань Клієнта і складання звіту, який містить корисні рекомендації для побудови і процвітання бізнесу на новому ринку.

Якщо у Вас виникли питання або Ви зацікавлені в замовленні даної послуги – зв’яжіться з нами – з радістю допоможемо Вам у реалізації Ваших проектів!

Контактна форма